Etický kodex společnosti
Společnost Imperial Karlovy Vary bude zaměstnávat nebo spolupracovat pouze s osobami,
- které si uvědomují, že v souladu se stále se zvyšujícími se nároky ze strany klientů, spolupracujících firem, obchodních partnerů, orgánů státní správy i ze strany zaměstnanců je nutné zlepšovat image a zvyšovat kredit firmy. Společnost trvá na dodržování základních morálních etických norem, které jsou nad rámec obecně závazných právních předpisů a organizačních norem
- které si uvědomují, že dodržování zákonů, základních lidských hodnot a přístupů v podnikání je samozřejmostí v každodenním životě
- které si uvědomují, že musí mít za všech okolností slušné a korektní chování a vystupování při osobním styku s klienty, obchodními partnery, zástupci orgánů státní správy a zaměstnanci společnosti
- které si uvědomují, že je nutné plnit přání klientů a obchodních partnerů i ostatních zaměstnanců ochotně a v co nejkratším možném termínu a jakékoliv poškození klienta, obchodního partnera či zaměstnance je naprosto nepřípustné. Vycházíme z toho, že čestnost vůči všem subjektům je předpokladem úspěšné a trvalé spolupráce
- které si uvědomují, že korupční praktiky jakéhokoliv druhu považujeme za nepřípustné. Nepřijímáme ani neposkytujeme žádné peníze, cenné dary, služby či cokoli jiného, co by mohlo být považováno za úplatek. Malé dary či pohoštění respektujeme v případě, že nejsou zavazující a mohou být na stejné úrovni oplaceny
- které si uvědomují, že v konkurenčním boji si počínáme rázně, ale čestně. Nepoškozujeme dobré jméno konkurentů ani přímo, ani náznaky. Nepokoušíme se nečestnými způsoby získávat informace o podnikání konkurentů
- které si uvědomují, že úprava vzhledu a oblečení musí odpovídat obecným nárokům vyplývajícím z výkonu funkce a činnosti pracovníka
- které si uvědomují, že základním předpokladem každého zaměstnance společnosti Imperial Karlovy Vary a.s. je vztah k soukromému hmotnému i nehmotnému majetku akcionářů. Využívání tohoto majetku pro jiné účely než pro potřeby společnosti je nepřípustné
- které si uvědomují, že není přípustné poskytovat jakékoliv informace o společnosti a jejích klientech bez souhlasu představenstva či generálního ředitele
- které si uvědomují, že informace nám svěřené a veškeré citlivé údaje od všech subjektů považujeme za přísně důvěrné
- které si uvědomují, že pracovník svým chováním a vstupováním reprezentuje společnost i mimo pracoviště a pracovní dobu
- které si uvědomují, že není přípustné používat alkohol a jiné omamné látky na pracovišti nebo před příchodem do zaměstnání a kouřit na nekuřáckém pracovišti
- které si uvědomují, že musí chránit zájmy a dobré jméno společnosti
- které si uvědomují, že máme zájem na zachování zdravého a čistého životního prostředí. Jsme si vědomi, že určité zdroje jsou omezené a je třeba je užívat zodpovědně.
Společnost nebude v žádném případě zaměstnávat nebo spolupracovat s osobami,
- které svým jednáním a chováním poškozují jméno společnosti nebo narušují mezilidské vztahy na pracovišti
- které jednají či se chovají diskriminačně nebo s předsudky
- které odmítají spolupracovat se zaměstnanci společnosti
- které uzavírají vlastní obchody na úkor společnosti nebo vlastní podnikatelskou činností konkurují společnosti a zneužívají svého pracovního zařazení nebo informací získaných díky vztahu ke společnosti
- které pomlouvají společnost, její představitele, majitele či aktivity, nebo jinak konají proti zájmům společnosti a jejímu dobrému jménu
- které porušují obchodní tajemství společnosti
Zobrazit aktuální volné pozice